Pytanie: Na jakiej zasadzie ma dzialac pierwsza funkcja "void initialize(int *t, int n)"? Odp: Funkcja initialize ma JEDYNIE ustawiac poczatkowe wartosci tablicy (t[0], t[1] oraz t[2]) tak aby pozostale funkcje zaczely dzialac prawidlowo. W szczegolnosci funkcja ta jest wykonywana jest zawsze jako pierwsza. Bezposrednio po wykonaniu initialize funkcja isempty powinna zwracac wartosc true, inne funkcje powinny zaczac dzialac zgodnie ze swoim opisem. Nie okreslam w ktorym miejscu w tablicy powinny zaczac sie dodawac elementy - tak, zeby bylo wygodnie to napisac. W szczegolnosci: initialize(t,8);addFirst(t,2);addLast(t,3);addFirst(t,1); powinien strorzyc TDS w ktorym moze znajdowac sie co najwyzej 5 elementow, a po wykonaniu tych polecen znajduja sie elementy [1,2,3] - w tej kolejnosci ale nie ma znaczenia na ktorych konkretnie miejscach w tablicy t beda sie one znajdowac. cale jej dzialanie pownno ograniczac sie do linii: t[0]=....; t[1]=....; t[2]=....; gdzie w miejsce wielokropka nalezy wstawic wartosci odpowiednie dla pustej tablicy (tak aby zaczela dziac np. funkcja addFirst; por. wyzej) Pytanie: Czy nie należaloby sprawdzac w funkcji AddFirst() i AddLast() odpowiedniego warunku IsEmpty() i dopiero wtedy wskazywac pierwszy element w pustej tablicy? Odp: Szczegoly implementacji moga byc rożne - funkcje addFirst/addLast moga sprawdzac warunek isempty jesli sie to przydaje - z pewnoscia powinny sprawdzac warunek isfull. Pytanie: Co należy zrobić gdy przy funkcji int iterator, wyskoczy taki błąd: "err0r C2872 iterator: ambiguous symbol" ? Odp: Z tego co przeczytałem problem ten jest poważniejszy -- można go rozwiązać na 2 sposoby: albo zmienić nazwę funkcji iterator(...) na jakąś inną -- umówmy się, że iterator2 albo nie korzystać z using namespace std i w miejscu wypisywania zamiast cout używać std::cout. Będę akceptował dowolne rozwiązanie tego problemu. Uwaga ogolna: Prosze aby wielkosc liter w nazwach funkcji pokrywala sie z wielkoscia liter w specyfikacji - to bardzo ulatwia testowanie.